www.tomzal.pl

wtorek, 17 lutego 2015

Rolety materiałowe bezinwazyjne – proste i praktyczne

Typ rolet bezinwazyjnych to najbardziej popularne i najprostsze formy dekoracji okiennych wśród rolet materiałowych. Różnorodność i różnobarwność materiałów z pewnością zachęci każdego klienta skłaniając go zwłaszcza do zakupu rolet uznanej marki, jak na przykład Destiny. Większość z tych rolet nie posiada kasety osłaniającej tkaninę, a jej podstawową zaletą jest możliwość montażu bez ingerencji w ramę okna. Sam montaż, jak i ewentualna wymiana mechanizmu rolety materiałowej odbywa się bez użycia narzędzi i trwa zaledwie kilka sekund. Mechanizm umożliwia ustawienie i zatrzymanie tkaniny rolety w dowolnej wysokości okna bez  konieczności zaczepiania łańcuszka o jakikolwiek inne zewnętrzne blokady.

Jakie są najważniejsze zalety rolet bezinwazyjnych?

  • przystępne cenowo i praktyczne rozwiązania
  • dziecinnie prosty montaż
  • elegancki wygląd (ogromna ilość tkanin do wyboru)   
  • możliwość doszycia elementów ozdobnych
  • wybór kolorystyczny mechanizmów koralikowych
   
Rolety bezinwazyjne cieszą się zainteresowaniem osób szukających wygodnych, ale w pełni funkcjonalnych rozwiązań do których z pewnością należy System Easy. Pozwala on na komfortowe zasłonięcie szyby (materiał przylega do szyby) nawet w pozycji uchylonej.

11 komentarzy:

  1. Ostatni moja dziewczyna wpadłą na pomysł, żeby zmieniać żaluzje w zależności od pory roku i pomimo początkowo dużego sceptycyzmu ostatecznie zgodziłem się i od teraz mamy inne żaluzje co kwartał. Najgorzej było znaleźć taki sklep, w którym nie tylko swój asortyment będzie miał jakiś sprawdzony producent żaluzji, ale też żeby cena nie zwalała z nóg, bo jednak 4 komplety żaluzji do domu to dość spory wydatek

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, takie rozwiązanie na pewno też nie jest bardzo kosztowne:) Szukając takich rolet warto zajrzeć na stronkę http://slonko.eu Mają tu spory wybór takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jedne z najlepszych rolet to rolety rzymskie z Wrocławia. Bardzo klimatyczne, delikatne, w dodatku łatwe w czyszczeniu. Nie zacieniają wnętrza w 100%, ale dzięki temu otrzymujemy ciekawy klimat z przenikającym światłem

    Dowiedz się więcej o roletach rzymskich z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  4. U siebie zdecydowałem się na montaż rolet rzymskich, niestety nie był to montaż bezinwazyjny, więc trochę się nakurzyło, ale było warto. Na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ znalazłem bardzo duży wybór rolet rzymski w przeróżnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rolety rzymskie Wrocław są na tyle ciekawym rozwiązaniem, że nie dość, że nie trzeba ich montować inwazyjnie to można je wykorzystać w ten sam sposób co standardowe zasłony.


    rolety rzymskie wrocław

    OdpowiedzUsuń
  6. A może by tak rolety na wymiar? rolety Śląsk - idealne rozwiązanie dla każdej osoby, która chce indywidualnie podejść do tematu wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim domu też zdecydowałem się na klasyczne rolety materiałowe. Może i nie wyglądają jakoś wyjątkowo, ale pasują do każdego wnętrza. Znalazłem bardzo bogatą ofertę na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ i tego też sklepu zamówiłem cały zestaw rolet do domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdecydowanie za takim rozwiązaniem, jeśli chodzi o rolety

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o wybór ciekawych rolet, klasycznych czy rzymskich, to warto dopasować je do projektu reszty mieszkania. Jest nawet taki artykuł (
    https://stylowakobieta.info.pl/rolety-okienne-i-ciesz-sie-cieniem/
    ) dla mnie bardzo był pomocny kiedy kupowałem rolety okienne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! My powoli szykujemy się do przeprowadzki. Na gdynia przeprowadzki znalazłam bardzo dobrą firmę przeprowadzkową i chyba skorzystam z jej usług. Slyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii i widziałam, ze ma przystepne ceny.

    OdpowiedzUsuń